sobota, 1 marca 2014

10

I'm dreaming of warm warm mouth 
I knew a long time ago
I'm dreaming of a time when I used
To move the cats in the trees


I'd rather wear my life inside out


I'm dreaming of a turquoise sea
In which I floated and drowned
I'm dreaming of a silent dream
In which you spun me around


I'd rather wear my life inside out***


Już dawno nic mnie tak dogłębnie, do szpiku nie poruszyło, jak ponowne zagłębienie się w muzykę - w wave'owych kręgach - kultowej grupy Martin Dupont. Marsylski zespół, który zadebiutował w roku 1980. Syntezatorowi spadkobiercy francuskiej fali punkowej. Kolejny przykład na to, że n i k t nie robi hipnotyzującej muzyki elektronicznej tak zimnej, tak magicznej i tak niewiarygodnie prostej lepiej od Francuzów. Klasyka gatunku.
Zapraszam do wspólnej ucieczki. Tak działa magia minimalu!


*** Marzę o ciepłych, ciepłych ustach
Dawno temu znanych
Marzę o czasach, kiedy zwykłem
Za kotami łazić po drzewach

Wolę nosić życie na lewą stronę 

Marzę o morzu turkusowym
W którym pływałem, topiłem się
Marzę o cichym śnie 
W nim obracasz dookoła mnie

Wolę nosić życie na lewą stronę 

(tłum. myszabella)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz